Presentation av Oriflame Cosmetics bokslutskommuniké 2006 sker tisdagen den 13 februari 2007Offentliggörande Oriflame Cosmetics kommer att offentliggöra sin bokslutskommuniké avseende år 2006 tisdagen den 13 februari 2007 klockan 10.30. Analytiker- och mediaträff via webbsändning Bolaget kommer att presentera resultatet via en webbsänd presentation tisdagen den 13 februari 2007 klockan 15.00. Länk till presentationen finns på www.oriflame.com. För att lyssna på presentationen och för att delta i frågestunden ombedes åhörare vänligen ringa +32 (0)2 290 1407. En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig på bolagets webbplats. Värdar: Magnus Brännström, VD och koncernchef, och Kevin Kenny, finansdirektör. För mer information, vänligen kontakta:Patrik Linzenbold, Oriflame Investor Relations +35 2 26 203 232Evelien Goovaerts, Hugin Benelux +32 (0)2 759 99 71 Oriflame Cosmetics är ett internationellt kosmetikaföretag grundat i Sverige 1967. Idag finns företaget och produkterna i 58 länder. Oriflame marknadsför ett brett sortiment av högkvalitativ makeup, parfym och hudvård. Trots att företaget vuxit snabbt har det aldrig släppt sin ursprungliga affärsidé, natural Swedish cosmetics sold from friend to friend . Oriflame säljer sina produkter direkt till konsument via oberoende säljkonsulenter världen över. Oriflame är en av grundarna till World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics är noterat på Stockholmsbörsen. Pressmeddelandet kan även laddas ner från medföljande länk:Attachment: Pressmeddelande (PDF)Text version / Internet version / Print / Close