TeliaSonera: Inbjudan till TeliaSoneras press- och analyt...

Inbjudan till TeliaSoneras press- och analytikerkonferens för bokslutskommunikén 2006, tisdagen den 13 februari 2007 Dag: tisdagen den 13 februari, 2007 Tid: 10.00 Plats: TeliaSoneras huvudkontor, Sturegatan 1, Stockholm TeliaSoneras VD och koncernchef Anders Igel och vice VD och CFO Kim Ignatius presenterar bokslutskommunikén för 2006. Presslegitimation eller motsvarande erfordras för att delta. Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och direktsänds över Internet på http://www.teliasonera.se/ir. Nyhet! Lyssna in och ställ frågor över telefon Du kan även lyssna in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationerna. OBS, att det kan uppstå en tidsfördröjning om upp till 30 sekunder mellan webbsändningen och telefonsändningen om du följer presskonferensen både över Internet och telefon. Information om telefonkonferensen Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan presskonferensen börjar: Telefonnummer: +44-(0)20-7162 00 25 Deltagare skall uppge: TeliaSonera Du kan även lyssna på presskonferensen på vår webbsajt till och med den 20 februari: Telefonnummer: +44-(0)20-731 40 64 Kod: 737373 Se även separat inbjudan gällande telefonkonferens kl. 14.00 samma dag. För ytterligare information var vänlig kontakta: TeliaSoneras presstjänst 020-77 58 30 eller Investor Relations 08-504 550 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=374742&fn=wkr0001.pdf