KMT: KMT:s bokslutskommuniké offentliggörs den 15 februari

KMT:s bokslutskommuniké offentliggörs den 15 februari KMT:s bokslutskommuniké för perioden januari - december 2006 kommer att offentliggöras torsdagen den 15 februari omkring kl. 11.00. Med anledning härav är ni välkomna att deltaga vid en telefonkonferens torsdagen den 15 februari kl. 13.00 där koncernchef Lars Bergström och finansdirektör Joakim Roslund kommenterar bokslutskommunikén och svarar på frågor. Telefonkonferensen beräknas ta 30 minuter inklusive frågor. För att bekräfta ditt deltagande och erhålla nödvändiga uppgifter, var vänlig skicka ett e-mail till diana.carlsson@kmtgroup.com. Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt från torsdagen den 15 februari kl. 11.30 på KMT:s hemsida under Finansinfo och Telefonkonferens. För ytterligare information kontakta: Diana Carlsson, assistent, Karolin Machine Tool AB Tel: 08-594 211 50 eller via e-mail: diana.carlsson@kmtgroup.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=376779&fn=wkr0001.pdf