onetwocom AB (publ) förändrar i ledningen

NACKA, 28 FEBRUARI - I samband med förvärvet av Mobyson Holding AS tillträdde Bent brugård den 20 mars som VD och koncernchef för onetwocom AB. Från och med den 1 mars 2007 kommer dessutom följande förändringar att göras i ledningen för onetwocom AB:

Tom Larsson tillträder som ny VD i onetwocoms helägda dotterbolag Freetel AB. Tom kommer från tjänsten som operativ chef i Freetel och var en av bolagets grundare 1998. Pål Bart Nilsen tillträder som ledare for onetwocoms affärsområde Network Services. Pål är sedan tidigare VD för Talkmore Holding AS. Efter förvärvet av Mobyson Holding består Network Services av det helägda dotterbolaget Talkmore Holding AS samt mobiltelefoniaktören Mobyson AS. Nuvarande ekonomichef i onetwocom AB, Dagfinn Elstad kommer att sluta sin anställning med verkan från den 1 juni 2007. Dagfinn har varit en nyckelspelare för onetwocom under den omtrukturering som har pågått de senaste åren. Arbetet med att tillsätta en ny ekonomichef har redan startat.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

onetwocom AB (publ.)
Bent Brugård, VD och koncernchef
bent.brugard@online.no
Tel:+47 90 85 35 06

Freetel AB
Tom Larsson, VD
tom.larsson@freetel.se

Talkmore Holding AS
Pål Bart Nilsen, VD
Tlf  +47 9926 8880
pbn@talkmore.no