Solteq Mepcon HRM-ratkaisun jälleenmyyjäksi

Mepcon uuden sukupolven palkka- ja henkilöstöjärjestelmä täydentää Solteqin kokonaisvaltaista ratkaisutarjontaa

Kaupan ja teollisuuden IT-toimittaja Solteq on lisännyt tuotetarjontaansa Mepcon uuden sukupolven palkka- ja henkilöstöjärjestelmän. Solteqin asiakkaat voivat nyt hankkia myös tarpeisiinsa sovitetut nykyaikaiset HRM-ratkaisut samalta toimittajalta. Vaivattomimmassa ratkaisumallissa Microsoft Dynamics NAV ja Mepco Palkat muodostavat uusimpaan Microsoft-teknologiaan perustuvan valmiiksi yhteensovitetun kokonaisuuden.

- Jälleenmyyntisopimus täydentää laajaa ratkaisuvalikoimaamme markkinoiden edistyksellisimmällä palkka- ja henkilöstöjärjestelmällä. Yhdessä Mepcon kanssa voimme integroida modernit HRM-palvelut osaksi asiakkaidemme kokonaisratkaisuja, myyntijohtaja Janne Mäkelä Solteq Oyj:stä sanoo.

Solteq etsii asiakkaidensa liiketoimintaa ja kehittymistä häiritseviä kipupisteitä ja ratkaisee löydettyjä ongelmia oikein valituilla IT-ratkaisuilla. Usein haasteita ja tehottomuutta löytyy myös palkka- ja henkilöstöhallinnon prosesseista.

- Mepcon ratkaisu mahdollistaa järjestelmien vaivattoman integroinnin, prosessien automatisoinnin sekä palvelujen tehokkaan hajautuksen. Käyttäjäystävälliset ja joustavat työvälineet puolestaan takaavat päivittäisen työn tuottavuuden ja mielekkyyden, Mäkelä luettelee.

Erityisen suurta synergiaa on Solteqin edustaman Microsoft Dynamics NAV -ohjelmiston ja Mepco Palkkojen välillä. Molemmat ratkaisut perustuvat uusimpaan Microsoft-teknologiaan. Yhtenäinen arkkitehtuuri ja valmiiksi tuotteistetut liittymät takaavat järjestelmien nopean ja kustannustehokkaan käyttöönoton ja integroinnin.

- HRM-ratkaisumme käyttäjäkunta kasvaa kovaa vauhtia erityisesti Microsoft-ohjelmistoja hyödyntävien yritysten keskuudessa. Uskomme ratkaisun kiinnostavan myös Solteqin asiakkaita, toimitusjohtaja Markku Pekkola Mepco Oy:stä toteaa.

Järjestelmäkokonaisuuksien hankinta ja hallinta on Solteqin asiakkaiden kannalta yksinkertaista, kun asioista ei tarvitse neuvotella erikseen eri toimittajien kanssa. Mepco ja Solteq panostavat pitkäjänteiseen yhteistyöhön ja ratkaisujen jatkuvaan kehittämiseen.

- Uusi yhteistyösopimus tukee osaltaan pyrkimystämme löytää asiakkaillemme tulevaisuuden kannalta optimaalisimmat ja riskittömimmät ratkaisut, Mäkelä summaa.

Lisätietoja

Mepco: toimitusjohtaja Markku Pekkola, puhelin 0400 233 150, markku.pekkola@mepco.fi
Solteq: myyntijohtaja Janne Mäkelä, puhelin 040 8444 579, janne.makela@solteq.com
Solteq toimittaa IT-ratkaisuja ja -palveluja kaupan ja teollisuuden yrityksille. Yhtiön erityisosaamista ovat kaupan, teollisuuden ja kunnossapidon tietojärjestelmät sekä niihin liittyvät palvelukokonaisuudet. Solteqin vahvuuksia ovat 25 vuoden kokemus, kaupan ja teollisuuden toimialojen tunteminen, pitkäaikaiset asiakassuhteet sekä laaja kumppaniverkosto. Solteq Oyj listautui Helsingin Pörssiin vuonna 1999. Lisätiedot http://www.solteq.com/.

Mepco Oy kehittää, toimittaa ja integroi kokonaisvaltaisia ohjelmistoratkaisuja asiakkuudenhallintaan, toiminnanohjaukseen sekä palkka- ja henkilöstöhallintoon. Mepco yhdistää Microsoftin johtavat yritysohjelmistot ja teknologiat vahvaan ammattitaitoon, pitkään kokemukseen sekä asiakaslähtöiseen paikalliseen tukeen. Eturivin Microsoft-osaamisesta kertovat sertifioitu Gold-kumppanuus sekä valinta vuoden 2007 Microsoft Dynamics -ratkaisukumppaniksi. Yhtiön toimipaikat sijaitsevat Tampereella, Helsingissä ja Turussa. Lisätiedot http://www.mepco.fi/.