Amer Sportsin ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksen julkistaminen

Amer Sports Oyj:n vuoden 2008 ensimmäisen vuosineljänneksen tulostiedote julkistetaan tiistaina 29.4.2008 klo 13.00.

Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora internetlähetys (webcast) osavuosikatsauksesta järjestetään 29.4.2008 klo 15.00 yhtiön pääkonttorissa osoitteessa Mäkelänkatu 91, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen.

Tilaisuuteen voi osallistua puhelinkonferenssin välityksellä soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Puhelinnumerot ovat:
+1 334 323 6201 (soittajat USA)
+44 (0)20 7162 0025 (muut soittajat)

Tilaisuutta voi seurata suorana internetissä osoitteessa www.amersports.com. Samasta osoitteesta löytyy myös pörssitiedote ja esitysmateriaali. Internetlähetyksen taltiointi on nähtävissä internetsivuilla 29.4.2008 noin klo 18.00 lähtien.

Webcastin toimivuutta voi testata osoitteessa www.amersports.com.

AMER SPORTS OYJ

Maarit Mikkonen
Viestintäpäällikkö
Puh. (09) 7257 8306, sähköposti: maarit.mikkonen@amersports.com

OMX Helsingin Pörssi
www.amersports.com

AMER SPORTS OYJ
Amer Sports Oyj (www.amersports.com) on maailman johtava urheiluvälineyhtiö, jonka tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Precor, Atomic ja Suunto. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä, suoritusta parantavia urheiluvälineitä aktiiviharrastajille. Toimintaa tasapainottavat monipuolinen lajivalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla.

Amer Sportsin ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksen julkistaminen