Amer Sportsin vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä

PÖRSSI-ILMOITUS

16.2.2010 klo 9.00

Amer Sportsin vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä

Amer Sportsin vuoden 2009 vuosikertomus on julkaistu tänään pdf-tiedostona suomeksi ja englanniksi. Kertomus on saatavilla yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.amersports.com.

Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 8. Painettu vuosikertomus postitetaan niille, jotka ovat sitä pyytäneet. Vuosikertomuksen voi tilata osoitteesta www.amersports.com/media/subscribe tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen amer.communications@amersports.com.

Amer Sports on julkistanut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään erillisenä pdf-dokumenttina, ja se on saatavilla konsernin internetsivuilla.

Lisätietoja:

Maarit Mikkonen, viestintäpäällikkö, puh. (09) 7257 8306,

maarit.mikkonen@amersports.com

www.amersports.com

AMER SPORTS OYJ

Amer Sports Oyj (www.amersports.com) on yksi maailman johtavista urheiluvälineyhtiöistä, jonka tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Precor, Atomic, Suunto, Mavic ja Arc'teryx. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä, suoritusta parantavia urheiluvälineitä aktiiviharrastajille. Toimintaa tasapainottavat monipuolinen lajivalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet listattiin Helsingin Pörssiin vuonna 1977.

Amer Sportsin vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä