Wijziging vaste vertegenwoordiger EnHold NV

Waregem (België) / Rotterdam (Nederland)[1], 12 november 2010 - EnHold NV, de entiteit waarmee Waterland Private Equity Fund IV CV participeert in Arseus NV, heeft Arseus NV gemeld dat het mandaat van Socius BVBA, vertegenwoordigd door de heer Marcel Colla, als vaste vertegenwoordiger van EnHold NV in de Raad van Bestuur van Arseus NV, zal worden beëindigd met ingang van 13 november 2010. EnHold NV heeft Arseus NV gemeld dat het De Wilde J Management BVBA, vertegenwoordigd door de heer Julien De Wilde, op 13 november 2010 zal benoemen als vaste vertegenwoordiger van EnHold NV. De Wilde J Management BVBA, vertegenwoordigd door de heer Julien De Wilde, zal dus vanaf die dag optreden als vaste vertegenwoordiger van EnHold NV, lid van de Raad van Bestuur van Arseus NV.

Robert Peek, Voorzitter Raad van Bestuur van Arseus NV: "In de afgelopen jaren heeft bij Arseus de nadruk gelegen op de interne organisatie en acquisities binnen Europa. Met de acquisitie van het Amerikaanse Gallipot in mei van dit jaar, heeft Fagron de eerste stap gezet als mondiale consolidator in de niche markt van magistrale bereidingen. Er wordt op dit moment actief gezocht naar acquisities voor Fagron in Scandinavië, Centraal- en Oost Europa, de Verenigde Staten, Canada en Latijns Amerika.
De verdere internationalisering van Arseus vraagt om een andere mix van ervaringen in de Raad van Bestuur. Door zijn managementkwaliteiten en uitgebreide internationale ervaring is de heer Julien De Wilde uitermate geschikt om vanuit de Raad van Bestuur een belangrijke rol te spelen in de verdere internationale ontwikkeling van Arseus.
Mede namens de andere leden van de Raad van Bestuur wil ik de heer Marcel Colla hartelijk danken voor zijn betrokkenheid en constructieve bijdrage aan de werkzaamheden van de Raad van Bestuur."

[1] Dit persbericht wordt verstuurd door Arseus NV en Arseus BV.

Wijziging vaste vertegenwoordiger EnHold NV