REVENIO GROUP OYJ:N VUOSIKERTOMUS 2010 JA PÖRSSITIEDOTTEIDEN VUOSIKOOSTE ON ILMESTYNYT

Helsinki, 2011-03-10 15:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Revenio Group Oyj                   Pörssitiedote 10.3.2011 klo 16.00

Revenio Group Oyj:n vuoden 2010 vuosikertomus on julkaistu tänään. Se on saatavilla pdf-muotoisena suomeksi yhtiön internet-sivuilla www.reveniogroup.fi. Vuosikertomus sisältää konsernin ja emoyhtiön tilinpäätökset, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja koosteen yhtiön vuonna 2010 julkaisemista pörssitiedotteista.

Painettu vuosikertomus ilmestyy viikolla 11. Vuosikertomuksen voi tilata osoitteesta Revenio Group Oyj, Äyritie 16 , 01510 Vantaa, puhelimitse numerosta 050-553 4094 tai sähköpostitse osoitteesta info@revenio.fi .

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:

Finanssivalvonta

www.revenio.fi

Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille on yhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva liiketoiminta.  Revenio-konserni muodostuu seitsemästä itsenäisesti liiketoimintaaharjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat viisi liiketoimintasegmenttiä. Tytäryhtiöt ovat Done Information Oy, Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, Finnish Led-Signs Oy ja Midas Touch Oy.

Revenio_Group_Oyj_vuosikertomus_2010.pdf