YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS VARSINAISESSA YHTIÖKOKOUKSESSA

Helsinki, 2011-03-11 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- YIT OYJ                  PÖRSSITIEDOTE         11.3.2011 KLO 9:00

YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS VARSINAISESSA YHTIÖKOKOUKSESSA

YIT Oyj pitää tänään 11.3.2011 klo 10.00 varsinaisen yhtiökokouksen. Toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään YIT:n tilinpäätöstä vuodelta 2010, konsernin keskeisiä kehittämisteemoja sekä tulevaisuuden painopisteitä. Katsauksessa ei julkisteta olennaista uutta tietoa.

Yhtiökokouksen asialista on julkaistu kokonaisuudessaan 4.2.2011.
Yhtiökokouksen asialista sekä toimitusjohtaja Juhani Pitkäkosken esityksen aineisto ovat katsottavissa yrityksen kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

YIT OYJ

Virva Salmivaara

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Keski-Euroopassa, Venäjällä sekä Baltian maissa. Vuonna 2010 YIT:n liikevaihto oli noin 3,8 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 26 000. YIT:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.yit.fi