MARIMEKON VUOSIKERTOMUS 2010 ON ILMESTYNYT

Marimekko Oyj, Pörssitiedote 25.3.2011 klo 11.00

MARIMEKON VUOSIKERTOMUS 2010 ON ILMESTYNYT

Marimekko Oyj:n vuosikertomus 2010 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikertomus on PDF-versiona yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.marimekko.fi kohdassa Sijoittajat/Taloudelliset julkaisut/Vuosikertomukset. Painetun vuosikertomuksen voi tilata osoitteesta www.marimekko.fi kohdasta Sijoittajat tai sähköpostiosoitteesta info@marimekko.fi. Vuoden 2010 vuosikertomus postitetaan kaikille rekisteröidyille osakkeenomistajille, minkä jälkeen vuosikertomusta ei enää postiteta osakkeenomistajille automaattisesti, vaan se lähetetään ainoastaan erillisestä pyynnöstä tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen.

MARIMEKKO OYJ

Piia Pakarinen
Sähköposti: piia.pakarinen@marimekko.fi

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
Marimekon kotisivut www.marimekko.fi

Marimekko on vuonna 1951 perustettu johtava suomalainen tekstiili- ja vaatetusalan designyritys, joka tunnetaan ennen kaikkea omaleimaisista kuvioista ja väreistä. Yhtiö suunnittelee ja valmistaa korkealuokkaisia vaatteita, sisustustekstiilejä, laukkuja ja muita asusteita. Tuotteita myydään noin 40 maassa. Lisenssillä Marimekko-tuotteita valmistetaan eri puolilla maailmaa. Vuonna 2010 yhtiön liikevaihto oli 73,3 miljoonaa euroa, josta kansainvälisen myynnin osuus oli 29,4 %. Konsernin palveluksessa on noin 390 henkeä. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Marimekko_Vuosikertomus 2010.pdf