Ixonosin vuosikertomus 2010, vuosikooste 2010 sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä tilikaudelta 2010 julkaistu

Helsinki, Suomi, 2011-03-29 08:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          29.3.2011 klo 9:30

IXONOSIN VUOSIKERTOMUS 2010, VUOSIKOOSTE 2010 SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ TILIKAUDELTA 2010 JULKAISTU

Ixonos Oyj:n vuosikertomus 2010 on julkaistu yhtiön kotisivuilla sijoittajat-osiossa osoitteessa http://www.ixonos.com. Myös tilinpäätös tilikaudelle 2010 on saatavilla yhtiön kotisivuilla.

Painetun vuosikertomuksen voi tilata kotisivuilla olevalla lomakkeella. Vuosikertomuksen englanninkielinen käännös on saatavilla myöhemmin sekä painettuna että sähköisesti.

Lisäksi yhtiö on tänään julkistanut tilikautta 2010 koskevan vuosikoosteen sekä selvityksen yhtiön hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Selvitys on laadittu Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin suosituksen mukaisesti. Vuosikooste ja selvitys yhtiön hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat saatavilla yhtiön kotisivuilla sekä tämän tiedotteen liitteenä.

IXONOS OYJ
Kari Happonen

Lisätietoja antaa:
Ixonos Oyj, Sirje Ahvenlampi, viestintäpäällikkö, puh. 050 557 3822, sirje.ahvenlampi@ixonos.com

Jakelu:

Ixonos_vuosikooste_2010.pdf Ixonos_FI_CGS_20110329.pdf