Myllykoski Oyj: Myllykosken vuosikertomus 2010

Myllykoski Oyj Pörssitiedote 31.3.2011 klo 19.00
Myllykosken vuosikertomus 2010 on julkaistu. Vuosikertomus 2010 sisältää Myllykosken tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Julkaisu on nähtävillä suomenkielisenä pdf-tiedostona Myllykosken kotisivuilla osoitteessa www.myllykoski.com.

MYLLYKOSKI OYJ

Sverre Norrgård
puh. 09 3489 640

MYLLYKOSKI on perheomistuksessa oleva kansainvälinen paperiteollisuusyhtiö, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Saksassa ja Yhdysvalloissa, ja jolla on lisäksi maailmanlaajuinen myyntiverkosto. Yrityksen suomalaiset juuret ulottuvat vuoteen 1892. MYLLYKOSKI valmistaa puupitoisia päällystämättömiä ja päällystettyjä painopapereita sekä sanomalehtipaperia, joita myydään julkaisijoille, painotaloille ja jälleenmyyjille kaikkialla maailmassa.

MYLLYKOSKI on yksi maailman suurimmista painopapereiden tuottajista. Myllykosken seitsemän paperitehtaan kokonaiskapasiteetti on vuosittain lähes 3 miljoonaa tonnia paperia, mukaan lukien yhteistyökumppani Rhein Papier GmbH. MYLLYKOSKI työllistää noin 2 600 henkilöä.

MYLLYKOSKI tunnetaan edelläkävijänä uusien teknologioiden käytössä ja kierrätyskuitupohjaisten paperien valmistuksessa. Myllykosken visiona on olla merkittävä painopaperibrändi, joka tunnetaan luovuudestaan ja myönteisistä liiketoimintaratkaisuistaan.

MyllykoskiOyj_Vuosikertomus2010_FI_small.pdf MYLLYKOSKISelvityshallintojaohjausjarjestelmasta2010.pdf