0 % KommuneKredit Nordiske Aktier 2014 II - Ændring af Startkurs

KommuneKredit udstedte d. 12. oktober 2010 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 24 aktier udstedt af nordiske selskaber, alle kendetegnende ved at være markedsledende indenfor deres felt. Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Nordiske Aktier 2014 II” (ISIN kode DK0030257217).

For 2 af de 24 aktier, der indgår i den Underliggende Aktiekurv, er der i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet foretaget en ændring af startkursen (Aktiekursstart) som beskrevet nedenfor:

Danske Bank

Baggrunden for ændringen af startkursen (Aktiekursstart) er, at Danske Bank har gennemført en fortegningsretsemission i forholdet 1:3 til en tegningskurs på DKK 86 pr. ny aktie. Dette giver anledning til en korrektion af startkursen (Aktiekursstart) på Danske Bank, således at denne ændres fra DKK 134,3667 til DKK 124,1233.

TeliaSonera

Baggrunden for ændringen af startkursen (Aktiekursstart) er, at TeliaSonera har gennemført et ekstraordinært tilbagekøb af egne aktier i forholdet 1:28. Dette giver anledning til en korrektion af startkursen (Aktiekursstart) på TeliaSonera, således at denne ændres fra SEK 54,2833 til SEK 53,9800.

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret 30. juli 2010.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør