Seinäjoen Torikeskuksen liiketarjonta monipuolistuu

Citycon Oyj Lehdistötiedote 08.04.2011

Torikeskuksessa alusta alkaen toiminut Pentik-myymälä laajentaa Torikeskuksen myymälänsä kahteen tasoon ja monipuolistaa samalla tuotevalikoimaansa. Uusi, laajennettu noin 600 m²:n Pentik- sisustusmyymälä avataan lokakuussa. Hyvinvointialan yritys Xtravaganza avaa Torikeskuksessa elokuussa ja kansainvälinen vaatealan menestysbrandi Zizzi avaa myymälän Torikeskukseen toukokuussa. Uudet myymälät ja palvelut monipuolistavat kauppakeskus Torikeskuksen ja Seinäjoen palvelutarjontaa.

Citycon on kehittänyt Torikeskusta aktiivisesti useamman vuoden ajan. Torikeskuksen kaupallista konseptia on kehitetty, ja kauppakeskuksen tarjontaa monipuolistettu uusilla liikkeillä. Pentikin liiketilan  uudistustyö aloitetaan keväällä, jolloin samalla saadaan lisää uusia liiketiloja kauppakeskuksen ensimmäiseen ja toiseen kerrokseen.

Ensimmäisenä avaa toukokuussa kansainvälinen vaatealan menestysbrandi Zizzi, joka on rantautumassa vauhdilla Suomeen. Taustalla on tanskalainen Ball Group.  Zizzi-liikkeet myyvät ajanmukaista muotia normaali- ja isokokoisille naisille ilman, että siitä tehdään isompaa numeroa.

Xtravaganza on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava hyvinvointialan yritys. Xtravaganza on kehittänyt painonpudotukseen ja painonhallintaan ainutlaatuisen menetelmän. Suomessa yritystä edustaa master franchisingin haltija In Shape Vip Oy, jonka kautta Suomessa toimii tällä hetkellä 36 Xtravaganza Klubia ja 15 Xtravaganza Keskusta. Torikeskuksen Xtravaganzan yrittäjänä aloittaa Seinäjoelta kotoisin oleva Pirjo Mansner.

Lisätiedot;

Citycon Oyj, Seinäjoen Torikeskus, kauppakeskuspäällikkö Riitta Kumpuselkä, gsm 050  62 029

Pentik Oy:n toimitusjohtaja Pasi Pentikäinen, puh. 0207 220 255

Pentik, Seinäjoen Torikeskus, yrittäjä Lea Rajala, gsm 0400 562 990

Xtravaganzan yrittäjä Pirjo Mansner gsm 040 718 1770

Zizzi, yrittäjä Virpi Kinnunen, gsm 0400 185 019

Citycon Oyj

Citycon on kauppakeskusten aktiivinen omistaja ja pitkäjänteinen kehittäjä. Yhtiö luo puitteet menestyvälle kaupankäynnille. Cityconin kauppapaikat palvelevat sekä kuluttajia että vähittäiskauppaa. Yhtiö ottaa huomioon ympäristön edun ja kauppapaikkojensa lähialueiden hyvinvoinnin. Citycon on kauppakeskusliiketoiminnan markkinajohtaja Suomessa ja sillä on vahva asema Ruotsissa ja vakaa jalansija Baltiassa. Yhtiö omistaa tai johtaa yhteensä 34 kauppakeskusta ja 46 muuta kauppapaikkaa.

www.citycon.fi