Uponorin tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen julkistaminen

Uponor Oyj              Sijoittajauutinen                 18.4.2011 15.00

Uponorin tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen julkistaminen

Uponor Oyj julkistaa vuoden 2011 tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen torstaina 28.4.2011 klo 8.00. Tulostiedote löytyy yhtiön verkkosivuilta osoitteesta www.uponor.fi > Sijoittajat.

Suora webcast-lähetys, joka on suunnattu analyytikoille, rahastonhoitajille ja sijoittajille sekä julkisen sanan edustajille, järjestetään samana päivänä klo 10.00 alkaen. Toimitusjohtaja Jyri Luomakosken ja talousjohtaja Riitta Palomäen englanninkielistä esitystä voi seurata yhtiön verkkosivujen kautta, www.uponor.fi > Sijoittajat.

Kysymyksiä voi lähettää etukäteen tai webcast-lähetyksen aikana sähköpostiosoitteeseen ir@uponor.com.

Uponor Oyj

Tarmo Anttila

JAKELU:
NASDAQ OMX - Helsinki
Tiedotusvälineet
www.uponor.fi

Uponor on yksi johtavista asuin- ja liikerakennusten sisäilmasto- ja putkijärjestelmien toimittajista Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Pohjoismaissa Uponor on myös merkittävä ympäristö- ja yhdyskuntatekniikan järjestelmien toimittaja. Uponor tarjoaa asiakkailleen teknisesti kehittyneitä ratkaisuja, jotka ovat ekologisesti kestäviä, turvallisia ja luotettavia. Uponorissa työskentelee yhteensä noin 3 100 henkilöä 30 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 750 miljoonaa euroa. Uponorin osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. http://www.uponor.fi