CENCORPIN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET JA HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

Pörssitiedote                                              28.4.2011                            klo 14.05

CENCORPIN  VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET JA HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

Yhtiökokous vahvisti tilikauden 2010 tilinpäätöksen. Hallituksen ehdotuksen mukaisesti päätettiin, että tilikaudelta 1.1.-31.12.2010 ei jaeta osinkoa. Niin ikään päätettiin, että 31.12.2010 päättyneen tilikauden tappio kirjataan kertyneet voittovarat -tilille. Yhtiön hallituksessa tilikauden aikana toimineille henkilöille ja tilikauden aikana toimineille toimitusjohtajille myönnettiin  vastuuvapaus tilikaudelta 1.1.-31.12.2010.

Cencorp Oyj:n hallitukseen valittiin Hannu Savisalo, Matti Paasila, Ismo Rautiainen ja  Iikka Savisalo.

Yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä hallituksen järjestäytymiskokouksessa hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Hannu Savisalo ja varapuheenjohtajaksi Matti Paasila.

Yhtiökokous päätti, että hallituksen puheenjohtajalle sekä varapuheenjohtajalle  maksetaan molemmille palkkiona 40.000 euroa vuodessa ja hallituksen jäsenille maksetaan 30.000 euroa vuodessa.

Yhtiön tilintarkastajaksi valittiin Ernst & Young Oy, päävastuullisena tilintarkastajanaan KHT Mikko Rytilahti.

Yhtiökokous päätti, että yhtiöjärjestyksen 8 § muutetaan kuulumaan seuraavasti: ”8§ Kutsu yhtiökokoukseen: Kutsu yhtiökokoukseen on julkaistava pörssitiedotteella ja yhtiön internet –sivuilla aikaisintaan kolme kuukautta ennen yhtiökokouksen täsmäytyspäivää ja viimeistään kolme viikkoa ennen yhtiökokousta, kuitenkin aina vähintään yhdeksän päivää ennen yhtiökokouksen täsmäytyspäivää. Hallituksen erikseen päättäessä kokouskutsu voidaan myös julkaista hallituksen määräämässä valtakunnallisessa päivälehdessä.”

CENCORP OYJ

HALLITUS

Lisätietoja:
Mats Eriksson, toimitusjohtaja. p. 0400 358 982, mats.eriksson@cencorp.com

Jakelu:
NASDAQ OMX, Helsinki
Keskeiset tiedotusvälineet

Cencorp Oyj on yksi johtavista teollisuusautomaatioratkaisujen valmistajista. Jyrsintään, erikoiskomponenttien ladontaan, testaukseen ja laser-työstöön suunnitellut laitteet tehostavat asiakkaiden tuotantoa merkittävästi. Tuotevalikoimaan kuuluvat myös EMI-suojaukset, joustavat virtapiirit, dekoraatiot ja RFID-antennit. Asiakkaita ovat autoelektroniikkavalmistajat sekä telekommunikaatio-, teollisuusautomaatio- ja EMS-alojen valmistajat. Cencorpin pääkonttori on Mikkelissä. Yhtiö on osa suomalaista Savcor-konsernia.