Referat af generalforsamling i BRFkredit

Til NASDAQ OMX Copenhagen A/S,                                                                                              28. april 2011
Børsen i Luxembourg og pressen                                                                                                   Meddelelse nr. 35/2011

Generalforsamling

Den 28. april 2011 afholdtes generalforsamling i BRFkredit a/s. Bestyrelsens beretning blev taget til efterretning, og årsrapporten for 2010 samt forslag til anvendelse af overskud blev godkendt.

Generalforsamlingen godkendte enstemmigt bestyrelsens forslag til selskabets lønpolitik.

Generalforsamlingen genvalgte enstemmigt Troels Behr, Oluf Engell, Kristian May, Lars Munch, Aksel Nissen og Kurt Bligaard Pedersen til bestyrelsen.

Som revisor blev PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionsaktieselskab enstemmigt genvalgt.

Bestyrelsens indstilling om valg af medlemmer til repræsentantskabet blev godkendt.

Bestyrelsen har efterfølgende konstitueret sig med Oluf Engell som formand og Kurt Bligaard Pedersen som næstformand. Koncernrevisionsudvalget blev konstitueret med Oluf Engell, Kurt Bligaard Pedersen og Lars Munch som medlemmer, og lønudvalget blev konstitueret med Oluf Engell og Kurt Bligaard Pedersen som medlemmer.

BRFkredit

Ulrikke Ekelund