IC Companys A/S - Informationsmøde

4. maj 2011

IC Companys A/S – Informationsmøde

IC Companys A/S vil den 11. maj 2011 kl. 8:00 offentliggøre selskabets rapport for 3. kvartal 2010/11 for perioden 1. januar 2011 – 31. marts 2011.

I denne forbindelse afholdes et informationsmøde for investorer, analytikere og pressen

onsdag den 11. maj 2011 kl. 11.00

på selskabets adresse Raffinaderivej 10, 2300 København S.

Adm. direktør Niels Mikkelsen og økonomidirektør Chris Bigler vil være til stede på informationsmødet.

Af hensyn til arrangementet bedes tilmelding foretaget til Head of Investor Relations Thomas Rohold via e-mail thro@iccompanys.com eller telefon 32 66 70 93 senest dagen før mødet.

Informationsmødet afholdes på engelsk og vil blive webcastet live. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål online via den tilknyttede chatfunktion eller på telefon. For at deltage via telefonkonference anvend venligst relevante nedenstående nummer og opgiv ref. nr. 4831266. Vi anbefaler, at man ringer op mindst 10 minutter før mødet for at undgå telefonkø.

(+45) 32 71 47 67                     (Danmark)

+44 207 509 5139                    (Udland undtagen USA)

+1 718 354 1226                       (USA)

Webcast samt præsentationsmateriale vil være tilgængeligt på vores hjemmeside www.iccompanys.com under Investorer ca. kl. 10:30 den 11. maj og optagelse af telefonkonferencen senest den 12. maj.

IC Companys A/S

Niels Mikkelsen

Adm. direktør

Henvendelser vedrørende denne meddelelse bedes rettet til:

Thomas Rohold

Head of Investor Relations and Corporate Risk