Tectia toimittaa tietoturvaratkaisuja Oracle Linux -asiakkaille

HELSINKI ja REDWOOD, USA - 10.5.2011, 2011-05-10 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Tectia Oyj (HEL: TEC1V), reaaliaikaisten tietoturvaohjelmistojen markkinoiden suunnannäyttäjä, ilmoitti sertifioineensa Tectian yrityksille suunnatut tietoturvaohjelmistot toimimaan Oracle Linux -käyttöjärjestelmän kanssa.

Oraclen kumppanina Tectia pystyy toimittamaan Oraclen johtavissa infrastruktuuriohjelmistoissa ja –sovelluksissa, mukaanlukien Oracle Linux, toimivia tietoturvaohjelmistoja.  Oraclen uuden Oracle Linux – käyttöjärjestelmän Oracle Unbreakable Enterprise Kernel -ydin tuo käyttäjille Linux-innovaatioita, jotka parantavat yrityssovellusten suorityskykyä, skaalautuvuutta ja luotettavuutta.  Oracle Linux -käyttöjärjestelmä, joka käyttää sekä Unbreakable Enterprise Kernel -ydintä että Red Hat -yhteensopivaa ydintä , on nyt Tectian tietoturvaohjelmistojen sertifoima.

Tectian tietoturvaohjelmistoilla asiakkaat saavat reaaliaikaisen tietoturvan nopeasti käyttöönsä. Autamme asiakkaitamme turvaamaan, automatisoimaan, hallinnoimaan ja jakamaan tietoa reaaliaikaisesti useimmissa ympäristöissä ilman suuria muutoksia olemassaolevaan infrastruktuuriin häiritsemättä liiketoimintaa.

“Oracle on sitoutunut Linuxin tietoturvallisuuteen ja työskentelee kumppaneiden kanssa, jotta uusimmat ratkaisut voidaan ottaa käyttöön Oracle Linux -alustalla”, sanoi Wim Coekaerts, Oraclen Linuxista ja virtualisoinnista vastaava johtaja . ”Tectian tuotteet yhdistettynä Oracle Linuxiin ja Unbreakable Enterprise Kernel -ytimeen takaavat ihanteellisen ratkaisun rahoituspalvelusektorille ja muille, jotka vaativat reaaliaikaisen, turvallisen ja vakaan ympäristön.”

“Olemme vilpittömän tyytyväisiä päästessämme osaksi Oraclen globaalia ekosysteemiä”,  sanoi  Jouni H. Leinonen, Tectian operatiivinen johtaja. ”Olemme varmoja, että tuotteidemme yhdistetyt vahvuudet tarjoavat useita tietoturvahyötyjä markkinoilla. Oraclella ja Tectialla on asiasta jo näyttöä asiakastapauksina”, hän jatkoi.

Tectia on Oracle Partner Network -yhteisön Gold-tason jäsen.

Tectia Oyj
Tectia Oyj on reaaliaikaisten tietoturvaohjelmistojen markkinoiden suunnannäyttäjä moderneille verkottuneille organisaatioille. Me luomme luottamuksen kehän (Circle of Trust) asiakkaidemme ja heidän yhteistyökumppaniensa välille turvaamalla, automatisoimalla ja hallinnoimalla luottamuksellisia tietoja ja niiden jakelua Tectia-ratkaisuillamme kiinteissä, mobiileissa ja pilvimäisissä ympäristöissä.

Turvaamme tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa useilla aloilla yksityisellä sekä julkisella sektorilla eri puolilla maailmaa. Toimimme Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa, ja pääkonttorimme on Helsingissä. Yrityksemme on perustettu 1995, sillä on 15 patenttia ja sen osake on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.

Tuotemerkit
Oracle ja Java ovat Oraclen ja/tai sen tytäryhtiöiden rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Yhteystiedot:
         Tectia Oyj