SPONDA OYJ:N 650 MILJOONAN RUOTSIN KRUUNUN JOUKKOVELKAKIRJALAINAN LISTALLEOTTOESITE SAATAVILLA

Sponda Oyj Pörssitiedote   11.5.2011 klo 16.15

Ei julkistettavaksi tai levitettäväksi Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Singaporessa tai Yhdysvalloissa.

Sponda Oyj (”Sponda”) tiedotti 25.3.2011 laskevansa liikkeeseen 650 miljoonan Ruotsin kruunun suuruisen joukkovelkakirjalainan. Lainan maturiteetti on viisi vuotta ja eräpäivä 4. huhtikuuta 2016. Laina on vaihtuvakorkoinen ja maksaa neljännesvuosittaista kuponkia 3 kuukauden STIBOR + 2,40 %.

Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt tämän joukkovelkakirjalainan listalleottamiseen liittyvän listalleottoesitteen. Listalleottoesite on saatavilla tästä päivästä lähtien englanninkielisenä Spondan Internet-sivuilta osoitteesta www.sponda.fi > Sijoittajat.

Sponda on jättänyt tänään NASDAQ OMX Helsinki Oy:lle hakemuksen edellä mainitun joukkovelkakirjalainan ottamiseksi julkisen kaupankäynnin kohteeksi. Joukkovelkakirjalaina otetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi arviolta 16.5.2011.

Helsingissä 11. päivänä toukokuuta 2011

Sponda Oyj

Lisätietoja:

Kari Inkinen, toimitusjohtaja, puh. 0400-402 653 ja

Erik Hjelt, talous- ja rahoitusjohtaja, puh. 0400-472 313

Tämä tiedote ei ole tarjous arvopapereiden myymiseksi.

Tämän tiedotteen levittäminen tietyissä maissa voi olla rajoitettu lainsäädännöllä, ja henkilöiden, jotka saavat tämän tiedotteen tai osan siitä haltuunsa, tulisi selvittää mahdolliset rajoitukset ja noudattaa niitä. Tässä tiedotteessa olevat tiedot eivät muodosta tarjousta myydä tai ostaa tiedotteessa tarkoitettuja arvopapereita missään sellaisissa maissa, joissa arvopapereiden tarjoaminen tai myyminen vaatisi esitteen tai dokumentaation laatimista tai olisi laiton ennen arvopapereiden rekisteröimistä tai poikkeusluvan hankkimista tai tiettyjen ehtojen täyttämistä kyseisen maan lainsäädännön mukaisesti.