Cramo ja Layher allekirjoittavat yhteistyösopimuksen

Vantaa, Suomi, 2011-05-16 14:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Cramo Oyj    Lehdistötiedote 16.5.2011, klo 15.30

Cramo ja Layher allekirjoittavat yhteistyösopimuksen

Euroopan toiseksi suurin kone- ja laitevuokrausyhtiö Cramo on allekirjoittanut konserninlaajuisen sopimuksen Euroopan johtavan telinetoimittajan saksalaisen Layher International GmbH & Co. KG:n kanssa.

“Telinevuokraus on meille tärkeä ja kasvava liiketoiminta erityisesti Ruotsissa, Suomessa ja Baltian maissa. Viemme tämän liiketoiminnan nopealla aikataululla myös muille markkinoillemme” sanoo Martin Holmgren, Cramon johtaja, kalustonhallinta/kone- ja laitevuokraus. “Layherin kanssa tehty sopimus tarjoaa asiakkaillemme laajan valikoiman erilaisia telineratkaisuja, mm. Allround-telinejärjestelmät, julkisivutelineet, telinetornit, teollisuuden ja voimaloiden erikoistelineet, erikoistelineet mm. sisäkattojen restaurointiin ja korjaukseen, telineitä teollisuuden seisokki- ja huoltokorjauksiin, siirrettävät telineyksiköt jne. Cramo saa käyttöönsä ainutlaatuisen telinesuunnitteluohjelman telineiden mitoitukseen, suunnitteluun ja kustannusarviointiin, jolla voidaan suunnitella sopivin telineratkaisu asiakkaan tarpeisiin. Tulevaisuudessa konserninlaajuiset yhtenäiset ja yhteensopivat telinejärjestelmät parantavat Cramon tehokkuutta.”

“Cramon kanssa allekirjoitettu sopimus on meille tärkeä”, sanoo Margot Hofmann, myyntipäällikkö Layher Internationalista. “ Olemme toimittaneet telineitä Suomeen, mutta tämä sopimus avaa meille Cramon markkinat koko Suomessa sekä Ruotsissa ja Baltian maissa – ajan myötä mukaan tulevat myös muut Cramon markkina-alueet.”

Ensimmäiset toimitukset tehdään toukokuussa.

Lisätietoja:

Martin Holmgren, johtaja, kalustonhallinta/kone- ja laitevuokraus, Cramo-konserni, puhelin: +46 (0)8 623 5400

Margot Hofmann, myyntipäällikkö, Layher International GmbH, puhelin: +49 (0) 71 35 70 382

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa ja myy siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa 400 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2.400. Vuoden 2010 liikevaihto oli 500 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.cramo.com.