Tieto sopi uudesta 100 miljoonan euron valmiusluotosta

Tieto Oyj         PÖRSSITIEDOTE                  20.5.2011 klo 14.00

Tieto on tänään allekirjoittanut uuden viisivuotisen 100 milj. euron valmiusluottosopimuksen. Laina korvaa aiemman 250 milj. euron luottojärjestelyn, jonka oli määrä erääntyä marraskuussa 2011, ja sitä käytetään varajärjestelynä konsernin yleisiin rahoitustarpeisiin.

Syndikoidun lainan pääjärjestäjinä (Mandated Lead Arrangers and Bookrunners) toimivat Nordea, ING Bank N.V., Dublinin sivuliike, Skandinaviska Enskilda Banken AB(publ), Pohjola Pankki ja Swedbank AB (publ).

Lisätietoja:

Janne Salminen, Group Treasurer, puh. 02072 70707, 050 359 8521, janne.salminen@tieto.com

TIETO OYJ

NASDAQ OMX Stockholm
Keskeiset tiedotusvälineet

Tieto on Pohjois-Euroopan johtava tietotekniikka- ja tuotekehityspalveluyhtiö. Pitkälle erikoistuneiden tietotekniikkaratkaisujemme ja -palvelujemme sekä vahvan teknologia-alustamme ansiosta voimme tarjota merkittäviä liiketoimintahyötyjä niin paikallisille kuin kansainvälisesti toimiville asiakkaillemme. Olemme luotettu kumppani liiketoiminnan muutoksessa ja riittävän lähellä asiakkaitamme ymmärtääksemme näiden yksilölliset tarpeet. Palveluksessamme on noin 18 000 tietotekniikan asiantuntijaa, ja yhteisenä tavoitteenamme on olla johtava palveluintegraattori, joka luo parhaita palvelukokemuksia tietotekniikan alueella. www.tieto.fi