FINNISH LED-SIGNS OY MUUTTI NIMENSÄ FLS FINLAND OY:KSI

Helsinki, 2011-05-25 10:15 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Revenio Group Oyj                       Pörssitiedote 25.5.2011 klo 11.15

FINNISH LED-SIGNS OY MUUTTI NIMENSÄ FLS FINLAND OY:KSI

Revenio Group Oyj:n Teknologia-segmentin tytäryritys Finnish Led-Signs Oy on tänään muuttanut nimensä FLS Finland Oy:ksi. Uuden toiminimen tarkoituksena on selkiyttää yritysviestintää ja profiloida yritystä laajemmin kuin ainoastaan LED-taulujen valmistajana. Uusi toiminimi yhdistää kansainvälisillä polttoainejakelumarkkinoilla tunnetun FLS-lyhenteen laatumielikuvan sekä viittauksen yhtiön teknologiaosaamisen ja tuotannon kotimaisuuteen. Finnish LED-Signs jää yrityksen aputoiminimeksi.

Nimenmuutoksen lisäksi FLS Finland on saanut uuden visuaalisen ilmeen ja tunnuksen, joka kuvastaa myös yrityksen toiminnan ydintä: ”We make it visible”.

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:

Finanssivalvonta

www.revenio.fi

Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille on yhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva liiketoiminta.

Revenio-konserni muodostuu seitsemästä itsenäisesti liiketoimintaa harjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat viisi liiketoimintasegmenttiä. Tytäryhtiöt ovat Done Information Oy, Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, FLS Finland Oy ja Midas Touch Oy.