Ændring i "Endelige vilkår til prospekt for udbud af særligt dækkede obligationer i Nykredit Realkredit A/S, kapitalcenter E, i serie 31E"

Ændring i "Endelige vilkår til prospekt for udbud af særligt dækkede obligationer i Nykredit Realkredit A/S, kapitalcenter E, i serie 31E (variabelt forrentede inkonverterbare obligationer med amortisering afhængig af betalinger på underliggende udlån)"

I forbindelse med opdatering af rentetillægget til en fondskode er "Endelige vilkår til prospekt for udbud af særligt dækkede obligationer i Nykredit Realkredit A/S, kapitalcenter E, i serie 31E (variabelt forrentede inkonverterbare obligationer med amortisering afhængig af betalinger på underliggende udlån)" ændret.

Ændringer til de endelige vilkår for serie 31E fremgår af bilag 1.

Prospekt for udbud af særligt dækkede obligationer i Nykredit Realkredit A/S, kapitalcenter E, og dertil hørende endelige vilkår kan ses på Nykredits internetside nykredit.com/ir.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Finansafdelingen, afdelingsdirektør Lars Mossing Madsen på telefon 44 55 11 66 eller dealer Pernille Bach Ladevig på telefon 44 55 10 63.

ndr. i EV til prospekt - SDO - kapitalcenter E serie 31E - 30 05 2011.pdf