KÄTEISOSTOTARJOUS ASPOCOMP GROUP OYJ:N VAIHTOVELKAKIRJOISTA ALKAA 1.6.2011

Espoo, Suomi, 2011-05-31 10:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --
Aspocomp Group Oyj, Pörssitiedote, 31.5.2011 klo 11.00

EI JULKISTETTAVAKSI, JAETTAVAKSI TAI TOIMITETTAVAKSI AUSTRALIASSA, ETELÄ-AFRIKASSA, JAPANISSA, KANADASSA TAI YHDYSVALLOISSA

Aspocomp Group Oyj (”Aspocomp” tai ”Yhtiö”) tiedotti 24.5.2011, että Yhtiö tarjoutuu ostamaan kaikki sen 1.12.2006 liikkeeseen laskemat vaihtovelkakirjat, jotka oikeuttavat haltijansa merkitsemään Yhtiön osakkeita (”Vaihtovelkakirjat” tai ”Vaihtovelkakirjalaina”) ja joita Yhtiö ei ole sopinut lunastavansa 4.5.2011 allekirjoitetun lunastussopimuksen perusteella (”Ostotarjous”). Tarjottava vastike jokaisesta Vaihtovelkakirjasta, jonka osalta Ostotarjous on pätevästi hyväksytty, on 667 euroa (”Vaihtovelkakirjavastike”). Edellyttäen, että Ostotarjous on sen ehtojen mukaisesti pätevästi hyväksytty eikä hyväksyntää ole pätevästi peruutettu, Vaihtovelkakirjojen haltijoille maksetaan Vaihtovelkakirjavastikkeen lisäksi korkoa, joka vastaa 2,10 prosentin vuotuista korkoa laskettuna edellä mainitun lunastussopimuksen mukaisesta vastikkeen maksamisajankohdasta Vaihtovelkakirjavastikkeen maksamisajankohtaan. Vaihtovelkakirjoille lainaehtojen mukaisesti kertynyttä korkoa ei makseta tai muutoin hyvitetä Ostotarjouksen yhteydessä.

Ostotarjouksen tarjousaika alkaa 1.6.2011 klo 10:00 Suomen aikaa ja päättyy 22.6.2011 klo 16:00 Suomen aikaa, ellei tarjousaikaa jatketa tai jatkettua tarjousaikaa keskeytetä.

Finanssivalvonta on 31.5.2011 hyväksynyt Ostotarjousta koskevan tarjousasiakirjan.

Suomenkielinen tarjousasiakirja on saatavilla 1.6.2011 alkaen internetissä osoitteissa www.aspocomp.com ja www.evli.com.

Ostotarjouksen ehdot on liitetty kokonaisuudessaan tähän pörssitiedotteeseen (LIITE 1).

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Sami Holopainen, puh. (09) 59 181.

ASPOCOMP GROUP OYJ

Sami Holopainen

www.aspocomp.com

Aspocomp: Tuotesuunnittelun joustavuutta

Aspocomp myy ja valmistaa korkean teknologian piirilevyjä. Aspocompin tuotteita käytetään elektroniikkateollisuudessa, muun muassa tietoliikenneverkoissa, autoissa ja erilaisissa teollisuussovelluksissa.

Liite 1 ostotarjouksen ehdot.pdf