Sparekassen Lolland A/S - fortegningsemission - optagelse til handel og officiel notering af tegningsretter

Tegningsretter i Sparekassen Lolland A/S vil blive optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen med virkning fra den 9. juni 2011. Fra og med samme dag handles ISIN DK0060090777 (SPALOL) eksklusiv ret til tegningsretter.

ISIN DK0060307189
Navn: SPALOL, T-ret
Tegningsforhold: 3:2, således at 3 eksisterende aktier af nominelt 10 kr. giver ret til tegning af 2 nye aktier af nominelt 10 kr.
Handel med tegningsretter (begge dage incl.): 9. juni 2011 – 23. juni 2011
Orderbook ID: 82236
Short name: SPALOL T

Sparekassen Lolland foretager et udbud af op til 5.488.848 stk. nye aktier til kurs 10 kr. pr. aktie med fortegningsret for eksisterende aktionærer. Tegningsperioden løber fra 15. juni 2011 til den 28. juni 2011, begge dage inkl.

Bemærk:

Tegning af de nye aktier sker i en midlertidig ISIN (DK0060307262), som ikke vil blive handlet særskilt på NASDAQ OMX Copenhagen A/S. Optagelse til handel og officiel notering af de nye aktier vil ske direkte i ISIN for de eksisterende aktier (DK0060090777), efter registrering af de nye aktier i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Ændringen forventes gennemført i børsens systemer pr. 6. juli 2011.

Vi henviser i øvrigt til det offentliggjorte prospekt og offentliggjorte meddelelser fra selskabet.

For yderligere information kontakt: Helene Gaustad Jeppesen, Surveillance, tlf. 33 93 33 66

Sparekassen Lolland - T-retter - DK.pdf