Nurminen Logistics Oyj:n osakepalkkiojärjestelmä 2008—2010, suunnattu maksuton osakeanti

Nurminen Logistics Oyj                         Pörssitiedote 20.6.2011 klo 19.00

Nurminen Logisticsin hallitus on päättänyt yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen 6.4.2011 antaman valtuutuksen perusteella suunnatusta maksuttomasta osakeannista. Osakeannissa annettavat uudet osakkeet käytetään Nurminen Logistics -konsernin avainhenkilöiden Osakepalkkiojärjestelmän 2008—2010 ansaintajakson 2010 palkkioiden maksamiseen hallituksen vahvistaman ansaintakriteerien tavoitteiden toteuman perusteella.

Osakeannissa annetaan vastikkeetta yhteensä 26 250 Nurminen Logisticsin uutta osaketta Nurminen Logistics -konsernin Osakepalkkiojärjestelmän 2008—2010 ansaintajaksolta 2010 palkkioon oikeutetuille Nurminen Logistics -konsernin avainhenkilöille Osakepalkkiojärjestelmän 2008—2010 ehtojen ja hallituksen päätöksen mukaisesti.

Oikeus osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet alkavat sinä päivänä, kun uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin. Osakkeet kirjataan avainhenkilöiden arvo-osuustileille ja haetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä, kun osakkeet on merkitty kaupparekisteriin.

Uusien osakkeiden kaupparekisteriin merkitsemisen jälkeen yhtiön osakkeiden lukumäärä on 12 904 728 osaketta. Osakeannissa annettavat osakkeet edustavat 0,2 % osakeannin jälkeisestä osakemäärästä ja äänimäärästä.

NURMINEN LOGISTICS OYJ

Topi Saarenhovi

Lisätietoja:
Topi Saarenhovi, toimitusjohtaja, p. 010 545 2431

www.nurminenlogistics.com

Nurminen Logistics Oyj

Nurminen Logistics tuottaa korkealaatuisia logistiikkapalveluja, kuten rautatiekuljetuksia, terminaalipalveluja, huolintaa sekä erikois- ja raskaskuljetuksia. Yhtiöllä on logistiikka-alan osaamista kolmelta vuosisadalta, vuodesta 1886 saakka. Nurminen Logisticsin päämarkkina-alueet ovat Suomi, Itämeren alue ja Venäjä sekä muut IVY-maat. Yhtiön osake on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä.