Påtale til Beierholm

København, 28. juni 2011

Manglende godkendelse af designated contact person

NASDAQ OMX København har overfor Beierholm påtalt, at den person der varetager forpligtelserne som Certified Adviser over for et selskab på First North ikke er godkendt designated contact person, jf. Regelsæt for First North punkt 5.1 (b).

Den fulde afgørelse er tilgængelig i Afgørelser & Udtalelser på følgende link: http://www.nasdaqomx.com/listingcenter/nordicmarket/surveillance/copenhagen/

Med henblik på at sikre større åbenhed om børsens afgørelser offentliggøres afgørelser om påtale eller afgift truffet af børsen med udstederens identitet. Sanktioner af overtrædelser på First North fremgår af Regelsæt for First North pkt. 7.2.1 (e) og pkt. 7.1 (c). I tilfælde af, at et selskab optaget til handel på First North overtræder Regelsættet, kan børsen give selskabet en påtale, som børsen skal offentliggøre. I tilfælde af at en Certified Adviser overtræder Regelsættet, kan børsen give Certified Adviser en påtale, som børsen kan offentliggøre.

For yderligere information kontakt: Pernille Gram, Surveillance, tlf. 33 93 33 66