HANDD Business Solutions Tectian jälleenmyyjäksi Isossa-Britanniassa, Lähi-idässä ja Aasiassa

HELSINKI ja REDWOOD, USA - 5.7.2011, 2011-07-05 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Tectia Oyj (HEL: TEC1V), reaaliaikaisten tietoturvaohjelmistojen markkinoiden suunnannäyttäjä, ilmoitti nimittäneensä HANDD Business Solutionsin edistämään Tectian yritystason tietoturvaratkaisujen myyntiä Isossa-Britanniassa, Lähi-idässä ja valituilla alueilla Aasiassa. HANDD on Ison-Britannian johtava itsenäinen hallitun tiedonsiirron (Managed File Transfer, MFT) ratkaisujen tarjoaja.

HANDD tulee toimimaan Tectia Oyj:n tuotteiden jakelijana ja Tectian osaamiskeskuksena Isossa-Britanniassa. Lisäksi HANDD:lla on oikeus myydä Tectian tuotteita Lähi-idässä, Singaporessa ja Malesiassa. Yritys tulee rakentamaan jälleenmyyntikanavaa paikallisilla markkinoilla, tekemään Tectian ratkaisuja tunnetuksi, ja toimimaan paikallisten jälleenmyyjien tukena.

“HANDD:llä on takanaan laaja kokemus ja loistavaa menestystä MFT-myyjien kumppanina. Me tiedämme, että he pystyvät tarjoamaan parhaat ratkaisut suurimmille julkisille sekä yksityisille yrityksille ympäri Eurooppaa. Tämä tekee heistä ihanteellisen kumppanin, ja koska he tuntevat asiakkaiden ongelmat ja tarpeet hyvin, he voivat auttaa meitä kehittämään tapoja niiden tarpeiden käsittelemiseen”, sanoi Matthew McKenna, Tectian kanavamyynnistä vastaava johtaja.

HANDD Business Solutionsin toimitusjohtaja, Anthony Hodges, sanoi olevansa innoissaan yhteistyöstä Tectian kanssa. “Meidän tehtävämme on tehokkaalla toiminnalla täyttää tai ylittää asiakaslupauksemme työskentelemällä parhaiden ratkaisuntarjoajien kanssa. Näemme yhteistyön Tectia kanssa tärkeänä askeleena kohti tavoitettamme olla alan tunnustettu johtaja ja haluttu yhteistyökumppani asiakkaillemme. Tectian avulla voimme auttaa heitä menestymään maailman nopeasti kehittyvillä tietoliikennemarkkinoilla”, hän lisäsi.

Tectia Oyj
Tectia Oyj (aiemmin SSH Communications Security Oyj) on reaaliaikaisten tietoturvaohjelmistojen markkinoiden suunnannäyttäjä moderneille verkottuneille organisaatioille. Me luomme luottamuksen kehän (Circle of Trust) asiakkaidemme ja heidän yhteistyökumppaniensa välille turvaamalla, automatisoimalla ja hallinnoimalla luottamuksellista tietoa Tectia-ratkaisuillamme kiinteissä, mobiileissa ja pilvimäisissä ympäristöissä.

Turvaamme tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa useilla aloilla yksityisellä sekä julkisella sektorilla eri puolilla maailmaa. Toimimme Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa, ja pääkonttorimme on Helsingissä. Yrityksemme on perustettu 1995, sillä on 15 patenttia ja sen osake on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.

Lisätietoja: www.tectia.com

HANDD Business Solutions
HANDD Business Solutions on itsenäinen MFT-asiantuntija, joka tarjoaa ratkaisuja eräille suurimmista julkisen sekä yksityisen sektorin yrityksistä ympäri Eurooppaa.

Yhteistyössä maailman johtavien MFT-ohjelmistojen valmistajien avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme optimaaliset keinot valvoa ja hallita tiedonsiirtoja, ja koska olemme täysin itsenäisiä, pystymme tarjoamaan aina parhaan ratkaisun kunkin asiakkaan liiketoiminnan vaatimuksiin.

Lisätietoja: www.handd.co.uk

PR contacts: