Aqualife tildeler warrants til bestyrelsesformand og direktør

First North meddelelse nr. 12 / 2011
15. juli 2011

Udstedelse af warrants

Resumé: Bestyrelsen for Aqualife har tildelt warrants til selskabets bestyrelsesformand og direktør.

Aqualife A/S’ (”Aqualife”) bestyrelse har i dag i henhold til bemyndigelse i vedtægternes punkt 13.1 besluttet at tildele 9.774.291 warrants til selskabets bestyrelsesformand, Carsten Malby og 4.887.146 warrants til selskabets direktør Erik Winther. Hver warrant giver ret til tegning af én aktie à nominelt DKK 0,10 i Aqualife. Bestyrelsen traf samtidig beslutning om den til warrantudstedelsen hørende kapitalforhøjelse.

Vilkår for warrants tildelt bestyrelsesformanden

Udnyttelsesprisen for de tildelte warrants er DKK 0,10 pr. warrant. De udstedte warrants modnes til udnyttelse pr. 1. juli 2012. Udnyttelse kan herefter ske i 28 dage efter offentliggørelse af halvårsmeddelelsen i 2012 og årsrapporten og halvårsmeddelelsen i 2013, 2014 og 2015. Uudnyttede warrants bortfalder automatisk 1. juli 2015.

Vilkår for warrants tildelt direktøren

Udnyttelsesprisen for de tildelte warrants er DKK 0,10 pr. warrant. De udstedte warrants modnes til udnyttelse med 50 % pr. 1. juli 2012 og 50 % pr. 1. juli 2013. Udnyttelse kan herefter ske i 28 dage efter offentliggørelse af halvårsmeddelelsen i 2012 og årsrapporten og halvårsmeddelelsen i 2013, 2014 og 2015. Uudnyttede warrants bortfalder automatisk 1. juli 2015.

Bestyrelsens beslutning er optaget i selskabets vedtægter under punkt 13.2 til 13.6. Vedtægterne kan ses på Aqualifes hjemmeside www.aqualife.nu.

Kontakt:       direktør Erik Winther, tlf. +45 22 10 25 25.

www.aqualife.nu

Selskabets Certified Advisor er Dahl-Sørensen & Partners A/S, Allan Reimann, tlf. +45 33 64 92 05