Lassila & Tikanoja aloittaa omien osakkeiden hankinnan

Helsinki, Suomi, 2011-09-02 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Lassila & Tikanoja Oyj   Pörssitiedote   2.9.2011 klo 9.00

Lassila & Tikanoja Oyj:n hallitus on päättänyt hankkia varsinaisen yhtiökokouksen 31.3.2010 antaman valtuutuksen perusteella enintään 50.000 kappaletta yhtiön omia osakkeita, mikä vastaa noin 0,1 prosenttia kaikista yhtiön liikkeelle laskemista osakkeista. Osakeostot alkavat aikaisintaan 9.9.2011.

Omat osakkeet hankitaan osana yhtiön 25.3.2009 julkistamaa kannustinjärjestelmää luovutettavaksi mahdollisina palkkioina järjestelmän ehtojen mukaisesti.

Omat osakkeet hankitaan muutoin kuin osakkeenomistajien omistamien osakkeiden suhteessa yhtiön vapaalla omalla pääomalla. Osakkeet hankitaan hankintahetken markkinahintaan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä.

Lassila & Tikanojalla on tällä hetkellä hallussaan 63.305 omaa osaketta.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Ville Rantala
väliaikainen toimitusjohtaja

Lisätietoja antaa Head of Treasury & IR Keijo Keränen, puh. 050 385 6957.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. Yhtiö on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10.400 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Jakelu:
www.lassila-tikanoja.com