Ramirent Puolalle suuri rakennustelineprojekti Sloveniasta

Vantaa, 2011-09-07 08:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- LEHDISTÖTIEDOTE
7.9.2011

Ramirent Puolalle suuri rakennustelineprojekti Sloveniasta

Sostanjin voimalaitoksen kuudennen yksikön pääurakoitsija Alstom Power Systems GmbH on valinnut Ramirent Puolan rakennustelinepalveluiden toimittajaksi.

Slovenian suurin voimalaitosinvestointi sisältää uuden 600 MW:n yksikön rakentamisen. Termoelektrarna Sostanj -voimalaitoksen modernisointi kestää maaliskuusta 2012 marraskuuhun 2014.

Ramirent Puola on rakennustelinepalveluiden päätoimittaja. Arviolta noin puolet työvoimasta palkataan paikallisesti. Rakennustelinetyöt työllistävät noin 100 työntekijää. Aiempien vastaavanlaisten projektien perusteella Ramirent on arvioinut sopimuksen kokonaisarvoksi noin 10 miljoonaa euroa.

”Sostanjin voimalaitosprojekti on merkittävä osoitus Ramirentin osaamisesta tuottaa palveluita teollisuusrakentamiseen. Projekti tukee strategista päätöstämme keskittyä yhä enemmän tuottamaan teollisuusrakentamista tukevia palveluita ja teollisuuskaluston huoltoa,” sanoo Ramirentin Europe Central -segmentin johtaja Tomasz Walawender. “Olemme jo aloittaneet rakennustelineiden suunnittelun ja odotamme innokkaasti yhteistyötä Alstom Power Systemsin kanssa tässä vaativassa projektissa.”

Lisätietoja:
Tomasz Walawender, SVP, Ramirent Europe Central, puh: +48 607 219 258

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 531 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3 200 työntekijää 399 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

JAKELU:
NASDAQ OMA Helsinki