Tecnotreen viestintäkumppaniksi telecom-toimialakonkari Mi liberty Lontoosta

Tecnotree Oyj
20.9.2011 klo 10.00

Tecnotree on valinnut Mi libertyn, viestintään ja markkinointikonsultointiin erikoistuneen lontoolaistoimiston, vastaamaan kansainvälisestä viestinnästä. Alkuvuonna Mobile World Congress 2011 puitteissa tehty ammattitaitoinen ja hyviä tuloksia tuottanut viestintäyhteistyö laajenee näin jatkuvaksi toiminnaksi.

Teleoperaattoreiden ja viestintäpalvelutarjoajien liiketoiminnassa henkilökohtaisen palvelukokemuksen ja tehokkaan asiakaspalvelun merkitys on selvästi kasvanut. Näitä tukevien toimintamallien ja ohjelmistoratkaisujen tuottaminen on Tecnotreen ydinliiketoimintaa. Mi libertyn tehtävänä on rakentaa ja vahvistaa mielikuvaa Tecnotreestä ketteränä, luotettavana ja johtavana digitaalisten markkinapaikkaratkaisujen toimittajana.

Timo Laaksonen, Tecnotreen kehitysjohtaja, kommentoi: “Tecnotree syntyi vuonna 2009, kun Tecnomen ja intialainen ohjelmistoyhtiö Lifetree yhdistyivät. Uuden Tecnotree-brändin, voimassa olevan liiketoimintastrategian ja tuoteratkaisujen tunnettuuden edistämiseksi tarvitaan kuitenkin vielä paljon työtä ja tältä osin odotuksemme Mi libertyn yhteistyölle ovat korkealla.”

Dee Gibbs, toimitusjohtaja, Mi liberty, jatkaa, “Operaattorikentässä asiakaslähtöisen toimintamallin hyötyihin ruvetaan vihdoinkin pääsemään kiinni, kun olemassa olevaa asiakastietoa sovelletaan käyttökokemuksen maksimoimiseksi. Tecnotreen kaltainen yritys on aitiopaikalla luomassa käsitystä ja soveltamassa oppeja siitä, miten teleoperaattorien tulisi kehittää viestintäpalvelujaan tulevaisuuteen. Olemme varmoja, että Tecnotreellä on paljon sanottavaa ja meidän tehtävänämme on tämän tiedon muokkaus ja kommunikointi medialle ymmärrettävään muotoon.”

Tecnotree
Tatu Tahkokallio, Group Marketing Director, puh. 040 502 6166

Mi liberty
Helen Cough, puh. +44 207 751 4444, tecnotree@miliberty.com