TAKOMAN TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS

Tampere, Suomi, 2011-09-23 11:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Takoma Oyj   Pörssitiedote 23.9.2011, klo 12.00

TAKOMAN TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS

Takoman tilikausi päättyy 31.10.2011. Tilinpäätöstiedote julkistetaan 15.12.2011. Varsinainen yhtiökokous pidetään 31.1.2012. Vuosikertomus julkaistaan 10.1.2012 yhtiön internet-sivuilla.

Tilikaudelta 1.11.2011 – 31.10.2012 Takoma julkaisee kolme osavuosikatsausta seuraavasti:

1.11.2011 – 31.1.2012 (3kk) 7.3.2012
1.11.2011 – 30.4.2012 (6kk) 6.6.2012
1.11.2011 – 31.7.2012 (9kk) 5.9.2012

Takoma Oyj
Kimmo Korhonen

Lisätietoja: Kimmo Korhonen, toimitusjohtaja, puhelin 050 430 6482

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
Finanssivalvonta
keskeiset tiedotusvälineet
www.takoma.fi

TAKOMA LYHYESTI
Takoma on erikoistunut voimansiirtokomponenttien valmistukseen, hydrauliikan kokonaisjärjestelmiin ja komponentteihin sekä vaativien kappaleiden koneistukseen (Takoma Components). Takoma Components toimintasegmenttiin kuuluvat Takoma Gearsin hammastettujen komponenttien tehdas Parkanossa, Tampereella sijaitsevat TL-Hydraulicsin hydrauliikkasylinteritehdas ja koneistuskonepaja sekä hydrauliikka- ja automaatiojärjestelmiin erikoistunut Takoma Systems Oy Keminmaalla.

Takoma Components tavoittelee voimakasta sekä orgaanista että yritysostoin toteutuvaa kasvua. Strategiansa mukaisesti Takoma etsii lisäksi toista tukijalkaa omiin tuotteisiin keskittyvästä liiketoiminnasta (Takoma Products). Tilikaudella 2010 Takoman liikevaihto oli 19 milj. euroa ja yhtiön palveluksessa oli 170 henkilöä. Takoma Oyj:n osakkeet (TAM1V) noteerataan Helsingin pörssin päälistalla.