REVENIO GROUP OYJ:N HALLITUKSEN JÄSENTEN PALKKIOIDEN MAKSAMINEN YHTIÖN HALLUSSA OLEVILLA OSAKKEILLA

Helsinki, 2011-09-28 09:30 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Revenio Group Oyj              Pörssitiedote 28.9.2011   klo 10.30

Revenio Group Oyj:n yhtiökokous päätti 31.3.2011 hallituksen kokouspalkkioiden maksamisesta siten, että 40 %:a hallituksen jäsenelle maksettavista palkkiosta maksetaan antamalla hallituksen jäsenille yhtiön omia osakkeita. Revenio Group Oyj:n hallitus päätti 8.8.2011 aloittaa omien osakkeiden hankinnan, jolla hankittavista osakkeista hallituspalkkio tultaisiin suorittamaan tarvittavan määrän osakkeita tultua hankituksi.

Yhtiökokouksen ja hallituksen päätösten mukaisesti Revenio Group Oyj on luovuttanut hallituksen jäsenille hallituspalkkioiden maksuna yhteensä 177.391 kappaletta yhtiön osakkeita seuraavasti:

Hallituksen jäsen Rolf Fryckmanille on luovutettu 31.304 osaketta. Luovutuksen jälkeinen osake-omistus Revenio Group Oyj:ssä sekä muissa Revenio Group Oyj:n liikkeelle laskemissa instrumenteissa on yhteensä 78.389 osaketta.

Hallituksen puheenjohtaja Timo Männylle on luovutettu 52.174 osaketta. Luovutuksen jälkeinen osake-omistus Revenio Group Oyj:ssä sekä muissa Revenio Group Oyj:n liikkeelle laskemissa instrumenteissa on yhteensä 93.389 osaketta.

Hallituksen jäsen Matti Hyytiäiselle on luovutettu yhteensä 31.304 osaketta. Luovutuksen jälkeinen osake-omistus Revenio Group Oyj:ssä sekä muissa Revenio Group Oyj:n liikkeelle laskemissa instrumenteissa on yhteensä 31.304 osaketta.

Hallituksen jäsen Julia Ormiolle on luovutettu yhteensä 31.304 osaketta. Luovutuksen jälkeinen osake-omistus Revenio Group Oyj:ssä sekä muissa Revenio Group Oyj:n liikkeelle laskemissa instrumenteissa on yhteensä 31.304 osaketta.

Hallituksen jäsen Pekka Tammelalle on luovutettu yhteensä 31.304 osaketta. Luovutuksen jälkeinen osake-omistus Revenio Group Oyj:ssä sekä muissa Revenio Group Oyj:n liikkeelle laskemissa instrumenteissa on yhteensä 133.519 osaketta.

Osakkeilla maksettava hallituspalkkio-osuus on näillä luovutuksilla tullut kokonaisuudessaan maksetuksi. Luovutusten jälkeen yhtiön hallussa on 322.609 yhtiön omaa osaketta.

Revenio Group Oyj

Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520

olli-pekka.salovaara@revenio.fi

JAKELU:
Finanssivalvonta
www.revenio.fi
Revenio Group Oyj on NASDAQ OMX Helsingissä noteerattu suomalaisen monialakonserni
Revenion emoyhtiö. Revenio Group Oyj:n tytäryrityksille onyhteistä korkealaatuinen suomalainen erityisosaaminen ja vientiin perustuva
liiketoiminta. Revenio- konserni muodostuu kuudesta itsenäisesti liiketoimintaa harjoittavasta yhtiöstä, jotka muodostavat viisi liiketoimintasegmenttiä.
Tytäryhtiöt ovat Done Logistics Oy, Done Software Solutions Oy, Icare Finland Oy, Boomeranger Boats Oy, FLS Finland Oy ja Midas Touch Oy.