Identitetsændring

CVR nr.: 24 43 11 18

E-mail: info@dkcompany.dk

Website: www.dkcompany.dk

Selskabsmeddelelse - Identitetsændring i DK Company A/S (Tidligere Holdingselskabet af 1958 A/S)

Som følge af at det på selskabets ekstraordinære generalforsamling d. 27. september, blev besluttet at nedsætte selskabets aktiekapital fra DKK 35.500.000 til DKK 1.199.900 og at DKC Holding 2011 A/S (Tidligere DK Company A/S) indskyder hele sin virksomhed i selskabet mod udstedelse af et gældsbrev på DKK 104.584.000 og udstedelse af aktier svarende til nom. DKK 59.995.000, og den efterfølgende registrering i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen d.  september 2011, har selskabet gennemgået en identitetsændring.

I forbindelse med identitetsændringen offentliggør selskabet en koncernbeskrivelse, hvori der redegøres for selskabets nye identitet. Koncernbeskrivelsen er tilgængelig på selskabets hjemmeside www.dkcompany.dk

Selskabet har med forbehold for opfyldelse af visse betingelser, som beskrevet nedenfor, modtaget godkendelse fra NASDAQ OMX Copenhagen, til at opretholde Selskabets notering efter selskabets identitetsskifte.

Som følge af kapitalnedsættelsen og kapitalforhøjelsen opfylder selskabet ikke NASDAQ OMX Copenhagen krav vedrørende aktiernes spredning i offentligheden. Med henblik på at opfylde NASDAQ OMX Copenhagen’s krav vedrørende spredning i offentligheden agter selskabet sammen med DKC Holding 2011 A/S at gennemføre et udbud af nye og/eller eksisterende aktier inden udgangen af februar 2012.

NASDAQ OMX Copenhagen har oplyst, at såfremt kravet til spredning i offentligheden ikke er opfyldt senest ved udgangen af februar 2012, vil NASDAQ OMX Copenhagen foretage en vurdering af selskabets fortsatte optagelse til handel og notering. Såfremt NASDAQ OMX Copenhagen finder det nødvendigt at afnotere selskabet, hvorved Selskabet vil blive slettet fra handlen på NASDAQ OMX Copenhagen, har DKC Holding 2011 A/S meddelt, at DKC Holding 2011 A/S vil iværksætte tvangsindløsning af øvrige aktionærers aktier i selskabet i henhold til selskabslovens regler.

Jens Poulsen

Administrerende direktør