Påtale til Advizer

København, 6. oktober 2011

Offentliggørelse af årsrapport

NASDAQ OMX København har overfor Advizer K/S påtalt, at denne i egenskab af Certified Adviser for et selskab på First North ikke sikrede, at selskabet offentliggjorde sin årsrapport hurtigst muligt efter at bestyrelsen godkendte denne, jf. Regelsæt for First North punkt. 5.2.

Den fulde afgørelse er tilgængelig i Afgørelser & Udtalelser på følgende link: http://www.nasdaqomx.com/listingcenter/nordicmarket/surveillance/copenhagen/

Med henblik på at sikre større åbenhed om børsens afgørelser offentliggøres afgørelser om påtale eller afgift truffet af børsen med udstederens identitet. Sanktioner af overtrædelser på First North fremgår af Regelsæt for First North pkt. 7.2.1 (e) og pkt. 7.1 (c). I tilfælde af, at et selskab optaget til handel på First North overtræder Regelsættet, kan børsen give selskabet en påtale, som børsen skal offentliggøre. I tilfælde af at en Certified Adviser overtræder Regelsættet, kan børsen give Certified Adviser en påtale, som børsen kan offentliggøre.

For yderligere information kontakt: Pernille Gram, Surveillance, tlf. 33 93 33 66