DNA Kauppa Verkkokauppa.com Jätkäsaareen.

Vapaa julkaistavaksi.

Helsinki, Suomi, 2011-10-19 11:55 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Uusin DNA Kauppa avataan Verkkokauppa.comin 11.11. klo 11:11 avautuvaan Helsingin Jätkäsaaren 20 000 neliömetrin megamyymälään. DNA Kauppa sijoittuu megamyymälän 2. kerroksen sisäänkäyntiaulaan, jossa asiakkaiden on helppo rauhassa valita sopiva liittymä, kanavapaketti, puhelin tai muu päätelaite. DNA Kauppa noudattaa DNA:n uutta myymäläilmettä ja kokonaiskonseptia,  jossa DNA:n kohdennetut brändit ovat selkeästi esillä. DNA Kaupan uuden myymäläkonseptin on suunnitellut Diagonal.

DNA Kauppa on Suomen laajin operaattorimyymäläketju. Tarjolla ovat emobrändi DNA:n puhetuotteet ja liikkuva laajakaista, kodin DNA Welho viihdepalvelut televisiopalveluista ja -laitteista kiinteään laajakaistaan, sekä yrityksille viestintä- ja tietoliikennepalveluita toimittava DNA Business.

DNA:n lisäksi megamyymälässä palvelee myös KierrätäKännykkä.fi-palvelu sekä BlackStorm-pelikahvila.

”Verkkokauppa.comin uudesta megamyymälästä löytyy DNA Kaupan kautta myös koko operaattoripalvelujen kirjo, aina tietenkin houkuttelevaan pakettihintaan. Nykyään suurin osa myytävästä elektroniikasta kommunikoi internetin välityksellä, ja DNA tarjoaa kaikkiin ostettuihin tuotteisiin tarvittavat yhteydet ja sisällöt kätevästi samalla reissulla”, kuvailee konseptia DNA Kauppa Oy:n toimitusjohtaja Sami Aavikko.

”Yhdessä Verkkokauppa.com ja DNA tarjoavat asiakkaille nopean ja joustavan palvelun lisäksi erinomaisen asiantuntemuksen ja uudenlaisen ostokokemuksen. Olemme yhdessä DNA:n kanssa kehittäneet uuden konseptin, jossa yhdistyvät kodinelektroniikkaliikkeen ja operaattorin oman myymäläkonseptin hyvät puolet!” mainostaa konseptia Verkkokauppa.com Oy:n toimitusjohtaja Samuli Seppälä.

Lisätietoa
toimitusjohtaja Samuli Seppälä, Verkokkauppa.com Oy, samuli.seppala@verkkokauppa.com
toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi
DNA:n viestintä: viestintäpäällikkö Riitta Luhtala, DNA Oy, puh. 044 044 1040, riitta.luhtala@dna.fi

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju, johon kuuluu 77 myymälää. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli 690 miljoonaa euroa ja liikevoitto 65 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi.

Verkkokauppa.com on Suomen toiseksi suurin viihde-elektroniikan jälleenmyyjä. Yhtiö myy tietotekniikkaa, viihde-elektroniikkaa, lelu-, peli- ja navigaatiotuotteita Helsingin, Pirkkalan ja Oulun myymälöiden, 2000 postikonttorin ja 500 R-kioskin kautta. Yhtiö on perustettu 1992 ja sillä on 300 työntekijää neljässä toimipisteessä.