Technopoliksen merkittävä sopimus JOT Automation Oy:n kanssa

TECHNOPOLIS OYJ                                          LEHDISTÖTIEDOTE         27.10.2011 klo 10.10

Technopoliksen merkittävä sopimus JOT Automation Oy:n kanssa

JOT Automation Oy (JOT) vuokraa Oulun Lentokentäntien Technopoliksesta 4 407 neliömetriä tuotanto- ja toimitilaa joulukuun 2011 alusta.
Sopimuksen kesto on vähintään 2015 syksyyn asti. Toimitiloihin tulee JOT:n tuotanto- tuotekehitys ja toimistotilaa.

JOT Automation on yksi maailman johtavista matkapuhelin- ja ajoneuvoteollisuuden testausjärjestelmien toimittajista. JOT:n omistaa Head Invest Oy, jonka omistuksessa ollut Master Automation Group Oy:n toiminnot sulautetaan JOT Automation Oy:hyn.  JOT Automation Oy on Head Invest Oy:n hallituksen puheenjohtajan Veikko Lesosen vuonna 1988 perustama tuotantoautomaatioyritys.

”Technopolis pystyi tarjoamaan yrityksemme tarpeisiin parhaat toimitilat Oulun seudulla.
On hienoa, että saamme keskitettyä saman katon alle kaikki JOT Automationin toiminnot ja pystymme näin hyödyntämään tehokkaammin koko yrityksemme osaajajoukon”, toteaa JOT Automation Oy:n toimitusjohtaja Mikko Sipilä.

“Maailmantalouden turbulenssista huolimatta Oulun alueen elinkeinoelämässä tapahtuu paljon positiivisia asioita, josta Master Automationin ja JOT Automationin yhdistyminen toimii hyvänä esimerkkinä. Olemme tyytyväisiä, että pystymme tarjoamaan kokonaisuudelle hyvän kasvualustan dynaamisessa täyden palvelun toimintaympäristössä”, toteaa Technopolis Oulun toimintojen johtaja Juha Juntunen.

Technopolis Oyj

Keith Silverang