Påtale til Travelmarket

København, 11. november 2011

Manglende offentliggørelse af årsrapport

NASDAQ OMX København har over for Travelmarket A/S påtalt, at selskabet ikke offentliggjorde selskabets årsrapport 2010/2011 til markedet hurtigst muligt efter selskabets bestyrelse havde godkendt årsregnskabet, jf. Regelsæt for First North punkt 4.6 (a).

De fulde afgørelser er tilgængelige i Afgørelser & Udtalelser på følgende link: http://www.nasdaqomx.com/listingcenter/nordicmarket/surveillance/copenhagen/

Med henblik på at sikre større åbenhed om børsens afgørelser besluttede børsen pr. 1. juli 2008, at afgørelser om påtale eller afgift truffet af børsen offentliggøres med udstederens identitet. Sanktioner af overtrædelser på First North fremgår af Regelsæt for First North punkt 7.2.1 (e) og punkt 7.1 (c). I tilfælde af, at et selskab optaget til handel på First North overtræder Regelsættet, kan børsen give selskabet en påtale, som børsen skal offentliggøre. I tilfælde af at en Certified Adviser overtræder Regelsættet, kan børsen give Certified Adviser en påtale, som børsen kan offentliggøre.

For yderligere information kontakt: Pernille Gram, Surveillance, tlf. 33 93 33 66