Påtale til Deloitte Financial Advisory Services

København, 23. november 2011

For sen offentliggørelse af referat af ordinær generalforsamling

NASDAQ OMX København har over for Deloitte Financial Advisory Services påtalt, at denne, i sin egenskab af Certified Adviser for et selskab, ikke i tilstrækkelig grad sikrede, at selskabet overholdte sine oplysningsforpligtelser og således offentliggjorde forløbet af generalforsamlingen umiddelbart efter generalforsamlingens afholdelse i overensstemmelse med Regelsæt for First North punkt 5.2.

Den fulde afgørelse er tilgængelig i Afgørelser & Udtalelser på følgende link: http://www.nasdaqomx.com/listingcenter/europe/surveillance/copenhagen/

Med henblik på at sikre større åbenhed om børsens afgørelser offentliggøres afgørelser om påtale eller afgift truffet af børsen med udstederens identitet. Sanktioner af overtrædelser på First North fremgår af Regelsæt for First North punkt 7.2.1 (e) og punkt 7.1 (c). I tilfælde af, at et selskab optaget til handel på First North overtræder Regelsættet, kan børsen give selskabet en påtale, som børsen skal offentliggøre. I tilfælde af at en Certified Adviser overtræder Regelsættet, kan børsen give Certified Adviser en påtale, som børsen kan offentliggøre.

For yderligere information kontakt: Jakob Kaule, Surveillance, tlf. 33 77 04 60