Land & Leisure A/S - ændring i beholdning af egne aktier

Nikolaj Plads 6

28. november 2011

Vedr.: Land & Leisure A/S - ændring i beholdning af egne aktier

I forbindelse med den i år 2000 gennemførte fusion mellem Golden 36 A/S og Land & Leisure A/S blev aktionærerne i Golden 36 opfordret til at ombytte deres aktier til Land & Leisure A/S aktier.

Opfordringen blev gentaget i 2006.

Der henligger pr. 26.11.2011 2.371.599 stk. A-aktier i ombytningsdepotet. Disse tilfalder pr. den anførte dato Land & Leisure A/S og vil indgå som beholdning af egne aktier. Bevægelsen har ikke umiddelbar økonomisk betydning.

Land & Leisure A/S

Steen Seitner                                                                 Jørgen Bertelsen

Adm. Direktør                                                                 Bestyrelsesformand