Tecnotree valittu Gartnerin ’Integrated Revenue and Customer Management for CSPs’ Magic Quadrant -nelikenttään

13.12.2011 klo 11.00

Operaattorien IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on nimetty erikoistuneena ratkaisutoimittajana Gartnerin uudessa ’Integrated Revenue and Customer Management for CSPs’[1] Magic Quadrant –nelikentässä.

Gartnerin mukaan integroitujen laskutus- ja asiakashallintajärjestelmien maailmanlaajuinen markkina kasvaa vuoden 2010 noin 13,9 miljardista yhdysvaltain dollarista vuoteen 2015 menessä 16,4 miljardiin dollariin. Uusi nelikenttä arvioi kyseiseen markkinaan keskittyneitä toimijoita ja näiden tarjoamia kokonaisvaltaisia veloitus-, laskutus- ja asiakaspalveluratkaisuja.

Parantaakseen kannattavuuttaan, useat teleoperaattorit investoivat liiketoiminnan tukijärjestelmiin juuri nyt. Tecnotreen teleoperaattoreiden keskeisimpiin IT-tarpeisiin suunniteltu ratkaisu- ja tuotetarjoama perustuu yhtenäiseen tuoteperheeseen ja kattaviin ratkasuihin, joilla operaattorit voivat tarjota monipuolisia ja henkilökohtaisia palvelupaketteja loppuasiakkailleen.

Tecnotreen toimitusjohtaja Kaj Hagros: “Pyrkimyksenämme on teleoperaattoreiden toimintatapojen jatkuva tehostaminen tietojärjestelmiemme avulla sekä edellytysten luonti yksilöityjen palvelukokonaisuuksien tarjoamiseksi. Valintamme Gartnerin nelikenttään on mielestämme luottamuksenosoitus, josta heijastuu sekä onnistunut asiakastyömme että jatkuva investointimme tällä liiketoiminta-alueella”.

Tiedoksi toimittajille:
[1] Gartner “Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for CSPs”, Norbert J. Scholz, Kamlesh Bhatia, Mentor Cana, 29. marraskuuta 2011.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, puh: 09 804 781

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.tecnotree.com

Magic Quadrant Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in our research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Tecnotree lyhyesti
Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 120 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com