Tiedon 2009 A optio-oikeuksien listaaminen

Tieto Oyj   PÖRSSITIEDOTE 15.12.2011, klo 14.00

Osakkeiden merkintäaika optio-oikeuksilla 2009 A alkaa 1.3.2012 ja päättyy 31.3.2014. Kukin optio-oikeus 2009 A oikeuttaa haltijansa merkitsemään yhden (1) Tieto Oyj:n osakkeen. Osakkeet maksetaan merkittäessä. Osakkeen merkintähinta on 7,26 euroa. Merkintähintaa alennetaan ennen osakemerkintää jaettavien osinkojen määrällä osingon täsmäytyspäivänä.

Tieto Oyj:n hallitus on päättänyt, että arvo-osuusjärjestelmässä liikkeeseenlasketut optio-oikeudet 2009 A listataan Nasdaq OMX Helsingin päälistalle 1.3.2012 alkaen. Optio-oikeuksilla 2009 A merkityt uudet osakkeet haetaan listattavaksi Nasdaq OMX Helsingin päälistalle Tiedon vanhojen osakkeiden lisäerinä uusien osakkeiden tultua rekisteröidyksi.

Tieto Oyj:n hallitus on myös päättänyt, että osakkeiden merkintä tapahtuu maksamalla merkintähinta ja että merkintäpaikkana toimii Evli Pankki Oyj, Aleksanterinkatu 19 A, 00100 Helsinki, incentive.eam.fi.

Optio-oikeuksilla 2006 B, 2006 C ja 2009 A merkittyjen osakkeiden listausaikataulu vuodelle 2012 on seuraava:

-Yhtiökokouksen päättämän osingonmaksun täsmäytyspäivään mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta seitsemäntenä osingonmaksun täsmäytyspäivää seuraavana pankkipäivänä. Jos yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti osinkoa ei makseta, yhtiökokouspäivään mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta seitsemäntenä yhtiökokouspäivää seuraavana pankkipäivänä

-18.4.2012 mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta 3.5.2012

-4.6.2012 mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta 20.6.2012

-12.9.2012 mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta 1.10.2012

-6.12.2012 mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta 21.12.2012

-31.12.2012 mennessä, sanottu päivä mukaan lukien, merkityt osakkeet listataan arviolta 15.2.2013

Lisätietoja:

Jyrki Ivars, Vice President, HR, Compensation & Benefits, jyrki.ivars(at)tieto.com

TIETO OYJ

NASDAQ OMX Stockholm

Keskeiset tiedotusvälineet