Selskabsskabsmeddelelse nr. 13/2011 - Forløb af ekstraordinær generalforsamling den 16. december 2011

NASDAQ OMX Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse nr. 13/2011

16. december 2011

Side 1 af 1

Erria A/S har i dag, fredag den 16. december 2011, kl. kl. 9.00, afholdt ekstraordinær generalforsamling på selskabets adresse, Amager Strandvej 390, 2. sal, 2770 Kastrup. Generalforsamlingen var beslutningsdygtig, idet 74,89 % af aktiekapitalen var repræsenteret på dagens generalforsamling.

Generalforsamlingen bemyndigede bestyrelsen til i perioden indtil 31. december 2012 ad en eller flere gange at forhøje selskabets aktiekapital med indtil i alt nominelt kr. 23.000.000 ved konvertering af gæld til Danske Bank A/S, Finansiel Stabilitet A/S, eller enheder kontrolleret af Danske Bank A/S og/eller Finansiel Stabilitet A/S. Det blev besluttet at indsætte bemyndigelsen som ny § 2e i selskabets vedtægter.

Herefter orienterede bestyrelsen om ERRIA A/S’ planer for overdragelse af tankskibsaktiviteterne fra Erria A/S til Uni Tankers A/S, samt præsenterede aktiviteterne i det fortsættende Erria A/S, idet der henvises til den tidligere udsendte selskabsmeddelelse herom.

Der var ikke yderligere til behandling på generalforsamlingen.

Erria A/S

Henrik N. Andersen