SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj, Pörssitiedote 28.12.2011 klo 11

Taloudellinen informaatio ja varsinainen yhtiökokous 2012

Helsinki, Suomi, 2011-12-28 10:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj  PÖRSSITIEDOTE  28.12.2011 klo 11

Taloudellinen informaatio ja varsinainen yhtiökokous 2012

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj julkaisee vuoden 2011tilinpäätöstiedotteen 16.2.2012. Tilinpäätös julkistetaan 20.2.2012.

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj julkaisee vuonna 2012 yhden osavuotiskatsauksen ajalta 1.1. – 30.6.2012. Katsauksen julkistamispäivä on 31.8.2012.

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n hallitus on päättänyt, ettei yhtiö julkista osavuosikatsauksia vuoden 2012 kolmelta ja yhdeksältä ensimmäiseltä kuukaudelta. Osavuosikatsausten sijaan yhtiö julkistaa johdon osavuotiset selvitykset. Johdon osavuotiset selvitykset julkistetaan 7.5.2012 ja 7.11.2012.

Perusteluna päätökselle on se, että listayhtiö voi antaa johdon osavuotisen selvityksen tilikauden kolmelta ja yhdeksältä ensimmäiseltä kuukaudelta osavuosikatsauksen asemesta silloin, kun yhtiön liikkeeseen laskettujen osakkeiden markkina-arvo on enintään 75 miljoonaa euroa. SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n osakkeiden markkina-arvo on noin 4,8 miljoonaa euroa.

Varsinainen yhtiökokous pidetään 16.3.2012 Porissa. Yhtiökokouskutsu julkaistaan helmikuussa 2012.

Porissa joulukuun 28. päivänä 2011

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj