Cencorpin talousjohtajaksi Iikka Savisalo

Cencorp Oyj     Pörssitiedote 28.12.2011 klo 13.00

Cencorp Oyj:n nykyisen talousjohtaja Päivi Lehtovaaran työsuhde päättyy 31.1.2012. Uudeksi talousjohtajaksi on nimitetty BBA (Accounting) Iikka Savisalo, joka on myös aikaisemmin toiminut Cencorpin talousjohtajana.

Iikka Savisalo toimii tällä hetkellä Savcor Group Oy:n liiketoiminnan kehitysjohtajana ja Cencorpin hallituksen jäsenenä, jossa hän jatkaa myös nimityksen jälkeen. Savcor-konserni on yksi Cencorpin suurimmista omistajista.

Cencorp Oyj

Mats Eriksson

Lisätietoja:
Mats Eriksson, toimitusjohtaja. p. 0400 358 982, mats.eriksson@cencorp.com

Jakelu:
NASDAQ OMX, Helsinki
www.cencorp.com

Cencorp Oyj on yksi johtavista teollisuusautomaatioratkaisujen valmistajista. Jyrsintään, erikoiskomponenttien ladontaan, testaukseen ja laser-työstöön suunnitellut laitteet tehostavat asiakkaiden tuotantoa merkittävästi. Tuotevalikoimaan kuuluvat myös EMI-suojaukset, joustavat virtapiirit, dekoraatiot ja RFID-antennit. Asiakkaita ovat autoelektroniikkavalmistajat sekä telekommunikaatio-, teollisuusautomaatio- ja EMS-alojen valmistajat. Cencorpin pääkonttori on Mikkelissä. Yhtiö on osa suomalaista Savcor-konsernia.