storaktionærmeddelelse - korrektion

Meddelelse nr. 4/2012

Det blev i meddelelse nr. 3/2012 forkert oplyst, at de pågældende aktier blev erhververet den 4. januar. Den korrekte dato er den 5. januar. Storaktionærmeddelelsen offentliggøres hermed igen med den korrekte dato.

”Til SCF Technologies A/S, CVR nr. 27 43 99 77 ("Selskabet").

På vegne af nedenstående investorer gives i henhold til værdipapirhandelslovens § 29 meddelelse om følgende:

Las Atalayas ApS, CVR nr. 34 08 62 49, har den 5. januar 2012 erhvervet 2.421.163 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 29,68 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet.

Christian Kusk, Drivsåtvej 8, 4450 Jyderup, har den 5. januar 2012 indirekte gennem Las Atalayas ApS erhvervet 2.421.163 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 29,68 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet.

NK Invest ApS, CVR nr. 25 16 64 26, har den 5. januar erhvervet 2.152.460 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 26,39 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet.

Nicolai Dines Kærgaard, Damstien 38, 2720 Vanløse, har den 5. januar 2012 indirekte gennem NK Invest ApS, erhvervet 2.152.460 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 26,39 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet.

Kusk Investering ApS, CVR nr. 34 08 62 22, har den 5. januar erhvervet 864.171 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 10,59 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet.

Poul Kusk, Skarridsøgade 45, 4450 Jyderup, har den 5. januar 2012 indirekte gennem Kusk Investering ApS, CVR nr. 34 08 62 22, erhvervet 864.171 aktier i SCF Technologies A/S svarende til 10,59 % af stemmerne og aktiekapitalen i Selskabet."

København, den 5. januar 2012

Ulrik Jensen
Adm. direktør

Kontakt:

Adm. direktør Ulrik Jensen, tlf. 30 36 00 90.

Denne meddelelse kan indeholde fremadrettede udsagn. Såfremt dette er tilfældet vedrører disse udsagn ledelsens forventninger, overbevisninger, intentioner og strategier vedrørende fremtiden pr. denne dato. Udsagnene kan identificeres ved brugen af ord som ”forventer”, ”vurderer”, ”skønner”, ”venter”, ”agter”, ”kan”, ”planlægger”, ”forudser”, ”bør”, ”søger” og tilsvarende udtryk. De fremadrettede udsagn afspejler ledelsens nuværende synspunkter og antagelser med hensyn til fremtidige begivenheder og er dermed behæftet med betydelige risici og usikkerheder. De faktiske og fremtidige resultater og udviklingen kan afvige væsentligt fra, hvad der er angivet i disse udsagn. Bortset fra eventuelle oplysninger, som SCF efter dansk ret er forpligtet til at offentliggøre, agter SCF ikke og påtager sig ikke nogen forpligtelse til at opdatere de fremadrettede udsagn i denne meddelelse.

SCF Technologies er en dansk-baseret virksomhed, der har udviklet forskellige patenterede teknologier indenfor cleantech og nanoteknologi. Selskabet blev stiftet i 2003. Dets aktier er optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen.

www.scf-technologies.com