Trifork styrker ledelsen, Peter Rørsgaard ny direktør for Mobil udvikling.

Meddelelse nr. 1/2012

Aarhus, den 7. januar 2012, 2012-01-06 10:41 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Trifork A/S forstærker nu selskabets ledelse og har ansat Peter Rørsgaard som direktør for selskabets innovative mobile løsninger. Peter indtræder i Triforks koncernledelse. Udvidelsen af koncernledelsen skal styrke selskabets ledelses- og handlekraft og være med til at fastholde Triforks ledende position på udvikling af applikationer til mobile enheder.

Triforks koncernledelse består efterfølgende af 7 medlemmer:

• Jørn Larsen, CEO
  • Kresten Krab Thorup, CTO
  • Kristian Wulf-Andersen, CFO
  • Søren Eskildsen, COO
  • Jesper G. Carøe, Direktør
  • Thomas M. Andersen, CIO
  • Peter Rørsgaard, Direktør

Peter Rørsgaard har en solid baggrund fra den finansielle sektor, hvor han senest i en 10 årig periode, frem til august 2011, var underdirektør i Group Business Development i Danske Bank. Han har erfaring med strategi, ledelse, forretningsudvikling, innovation, salg og marketing. Peter har tidligere haft lederstillinger i bl.a. Apple og i reklamebureauet DDB. Peter er uddannet cand.merc. fra CBS i Kbh. I Danske Bank var Peter ansvarlig for udviklingen af mobilbanken til bankens nordiske og irske kunder. Løsningen blev udviklet i tæt samarbejde med Trifork og har opnået stor succes siden lanceringen i 2010.

"Jeg glæder mig til at medvirke til at videreudvikle Triforks mobilforretning i og udenfor Danmark”, siger Peter Rørsgaard, ny Direktør i Trifork.

”Ansættelsen har til formål at styrke og videreudvikle Triforks mobilforretning i Danmark, England, Polen, Schweiz og Sverige, hvor Trifork allerede i dag er repræsenteret. Efterspørgslen efter enkle, brugervenlige og banebrydende mobile services til smartphones og tablets er i kraftig vækst. Det er en meget spændende udvikling, som giver både kunder og virksomheder helt nye betjeningsmuligheder. Trifork er en innovativ virksomhed som leverer forretningskritiske mobile løsninger hurtigt og af høj kvalitet. Vi ser Peter have en central rolle i denne udvikling for Trifork både nationalt og internationalt.",  siger Jørn Larsen, CEO i Trifork A/S.

Bestyrelsen for Trifork A/S

Trifork A/S